Good morning and Hello!
Hope you have a Beautiful Sunday where you are in the world.
I used several of the stamps in the set but also
I've stamped the background with the word Sweets stamp.
Colored with Distress Inks and fussy cut the motifs.
Put some 3d foam under some of the parts for some dimensions.
Inside with a pocket and handstamped background.
Matching handmade envelope.
*****
God morgon och Hej!
Hoppas du har en fin dag där du är i världen.
Jag använde flera av stämplarna i setet men också
Jag stämplade bakgrunden med ordet Sweets stämpeln.
Färglade med Distress Inks och klippte ut motiven.
Satte lite 3d foam under några av motiven för att få lite dimension.
Insidan med en ficka och en handstämplad bakgrund.
Handgjort matchande kuvert.
Thank you for stopping by today.
Welcome back tomorrow for more inspiration.
Hugs SasSa
♥
*****
Tack för att du kikade förbi idag.
Välkommen tillbaka imorgon för mer inspiration.
Kramar SasSa
♥