tisdag 9 april 2019

Our first guest - Pernilla


Today we have our first guest-dt from our guest-dt-call over at instagram 
under the hashtag #guest2019hanglarwings. The call is ongoing during 2019 and
open world wide. Read more here.

*****************
Får vi lov att presentera vår första gäst-dt från vår sökning under
#guest2019hanglarwings på instagram. Sökningen efter gäst-dt kommer pågå 
under hela 2019 och är öppen för hela världen.
Läs mer på denna sida.



Welcome Pernilla to hang around a couple of weeks with us!

*****************
Välkommen Pernilla att hänga med oss ett par veckor!

Hej jag heter Pernilla Lindell bor i Nässjö med min familj och två busiga hundar 🐶🐶.
Den bästa avkopplingen som finns är att krypa in i min pysselvrå och måla och låta kreativiteten flöda :)
Eftersom det snart är påsk så har jag gjort två godispåsar där jag använt mig
av stämpelsetet Meddelare tillsammans med några äldre påskstämplar i gummi.




Stamps are from the kit Meddelare + some old easter stamps in rubber.



Hugs / Kram Pernilla


1 kommentar:

Tigger a(r)t work sa...

I do not have instagramm :(.

I love this bag's and the inside *lol* ;). The tag's are fantastic!!

XO
Tiggerchen