onsdag 29 maj 2019

A CAS Birthday Card by Anna Uhras

Hi dear friends!

It's already Wednesday and with that comes my day here on hÄnglar & Wings, YAY!
Today I'll share a bithday card and of course when it comes to me it's CAS.

If you remember my card since last week you'll maybe see some things that are alike.
Let's have a look and see if you know what I mean.


Hej kära vänner!

Det är redan onsdag och med det kommer att det är min dag hos hÄnglar & Wings,YAY!
Idag bjuder jag på ett födelsedagskort som naturligtvis när det kommer till mig är i CAS stil.

Om du minns mitt kort sen förra veckan kommer du kanske att känna igen något som är lite lika.
Låt oss ta en titt och se om du förstår vad jag menar.



Yes, of course it is the colorful flower strip beneath my sentiment. I love when I can use my scraps from another project to create something new.

The sentiment is from two different clear stamp sets, Inbjudan Script and Snorkig #1.

Ja, såklart är det den färgglada remsan med blommor under min text. Jag älskar när jag kan använda det som blir över från ett tidigare projekt och med det skapa något nytt.

Texten kommer ifrån två olika clearstamp set, Inbjudan Script and Snorkig #1.




Thanks for stopping by! Anna xo

Tack för att du kikade in här idag! Kram Anna

2 kommentarer:

Jacque sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jacque sa...

Oh, Anna, the way you have used those sentiments is STUNNING!!! And the used of such brilliant colors is beautiful!!! You are the Queen of CAS for sure!!!