tisdag 13 juli 2021

Gästbloggare - Marte / Somlelitt - Retro Större Humla

 

Idag säger vi välkommen till ännu en sommargäst hos oss!
Marte  kanske ni stött på i instagramvärlden?

Vi är glada att få visa några av hennes härliga alster de kommande veckorna.


Hei, jeg heter Marte, og driver instagramkontoen @somlelitt. Denne fantastiske hobbyen har gitt meg vennskap, bekjentskap, inspirasjon og utløp for kreativitet i snart 15 år.

Innimellom å sjonglere familieliv, hus og hjem, koser jeg meg så ofte jeg kan med kortlaging og ulike deler av hobbyen. For virkelig avkobling har jeg satt pris på å kunne male motiv til kortene, og noen av stemplene jeg bruker har fulgt meg helt fra jeg startet med hobbyen for mange år siden. Det er derfor ekstra stas for meg å få lov til å være med som sommergjest i designteamet til Hänglar & Wings.

Håper jeg kan inspirere litt med mine gjestedesignerkort, og vil du se mer finner du meg på Instagram (@somlelitt)

God hänglarsommer!


Posekort med dobbel tag: 


I dag viser jeg et posekort med plass til to tags. Papirposen er brettet dobbelt, og bunnen er åpnet for å romme en tag. Forsiden prydes av den herlige nyheten «Retro större Humla», i utradisjonelle humlefarger. 


Tagen i bunnen av posen er embosset med stempel fra platen «Retro #1», og har skrivefelt bak. 


***************


Today we are happy to welcome another guest for a few weeks this summer.

You might have seen Marte "@Somlelitt" around on instagram?


I've  made a paperbag card with double tags. The paper bag is folded once, and the bottom is opened to fit a large tag. 

«Retro större Humla» is on the cover of the card, and «Retro #1» is on the large tag. 





Nästa vecka är Marte tillbaka med ny inspiration!

Inga kommentarer: