lördag 2 april 2022

Guest Post by Janneke de Jong

 Hello You, Hello April and Hello our new Guest!
We welcome Janneke.

She made this amazing card with the beautiful set Höst i Trädgården
I just Love sunflowers and now I think the world needs some seeds.
Enjoy!

 
             Hi, I'm Janneke and I live in the Netherlands, in a small village in the north of the Netherlands.
I'm married with Rinus and work in a garden center in a town nearby.
I do not know excextly how long I made cards but I started with 3d cards and with different techniques.
I discovered rubber stamps and since then I only use stamps for my cards.
I love different brands, and I find it an great honor to be guest designer .. 
thank you so much for asking me.
My blog is www.happystampin.nl and you can find me on Instagram under janneke_happystampin
Here is the first creation I made, with Sunflowers seeds .. to send sunshine to all in the Ukraine ♥
Hugs, Janneke

 
*****
 
Hej du, Hej April och Hej till vår nya gäst! 
Vi välkomnar Janneke!

Hon gjorde det här underbara kortet med det vackra Höst i Trädgården setet.
Jag älskar solrosor och jag tror världen behöver lite frön just nu.
Varsågod!
 
 
Hej, jag heter Janneke och bor i Nederländerna, i en liten by i norra delen av Nederländerna.
Jag är gift med Rinus och jobbar på ett trädgårdscenter i en nära stad.
Jag vet inte exakt hur länge jag har gjort kort med jag började med 3d kort och med olika tekniker.
Jag upptäckte gummistämplar och sedan dess använder jag bara stämplar på mina kort.
Jag gillar olika märken och finner en stor ära i att vara gäst designer.. Tack snälla för att ni frågade mig.
Min blogg är www.happystampin.nl och ni finner mig på Instagram under janneke_happystampin
Här kommer första kreationen jag gjort, med Solrosfrön .. för att sända lite solsken till alla i Ukraina ♥
 
Kramar, Janneke
 


 
 



 Thank you for stopping by!
Welcome back
 ♥
  Hugs SasSa
 
*****
 
Tack gör att du kikade förbi!
Välkommen tillbaka
  ♥
Kramar SasSa

Inga kommentarer: