söndag 8 maj 2022

Our new guest Chris with a lovely mixed media project

 



Hi, my name is Chris and I live in that small country Belgium where almost nobody heard of mixed media yet. 🥴

I have always been very handy and creative in different areas.

In 2017 I came from work on my bicycle and was hit by a car. I broke my pelvis and had a severe fracture on my elbow so I had to stay at home for about 6 months.

At that time I discovered mixed media and altered art by watching a lot of youtube videos.

A whole new magical world opened up to me and I learned and discovered all these cool and new techniques.

I also love the way I can recycle by using second- hand stuff and even giving waste a new life. 

I can put my heart and soul into this art, and lose myself in every step of the way. 

This is my first project as a guest designer. I mostly like to make vintage and grungy projects. This time I used the stencil 'Someday' with 2 colors of ink for the background. And I used the stamps of 'Stora Stänglar' with 2 colors of embossingpowder on my recycled packaging.

I hope you like the result 😊

Thank you so much for the invitation to being your guest designer. 

You will find me in Instagram as:

Hugs 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej, jag heter Chris och jag bor i det lilla landet Belgien där nästan ingen hört talas om mixed media ännu.  🥴
 Jag har alltid varit väldigt händig och kreativ inom olika områden.

 2017 kom jag från jobbet på min cykel och blev påkörd av en bil.  Jag bröt bäckenet och fick en kraftig fraktur på armbågen så jag fick stanna hemma i ca 6 månader.

 På den tiden upptäckte jag mixed media och altrad  konst genom att titta på många youtube-videor.

 En helt ny magisk värld öppnade sig för mig och jag lärde mig och upptäckte alla dessa coola och nya tekniker.

 Jag älskar också hur jag kan återvinna genom att använda begagnade saker och till och med ge avfallet ett nytt liv.

 Jag kan lägga mitt hjärta och själ i denna konst och förlora mig själv i varje steg på vägen.

 Detta är mitt första projekt som gästdesigner.  Jag gillar mest att göra vintage och grungy projekt.  Den här gången använde jag stencilen 'Someday' med 2 färger bläck som bakgrund.  Och jag använde stämplarna av 'Stora Stänglar' med 2 färger präglingspulver på min återvunna förpackning.

 Jag hoppas ni gillar resultatet 😊

 Tack så mycket för inbjudan att vara er gästdesigner.

 Du hittar mig på Instagram som 

 Kramar







Inga kommentarer: