söndag 24 juli 2022

Tiny label kids by SasSa

 Hello and good Sunday.

Are you ready for the NEW set Små Etikettkids (Tiny label kids)? 
I´ve created with them and well I have had so much fun!
Have you seen so cute?
The motifs are colored with Distress Inks
 
For my first card I used:
 
New Små Etikettkids - Motif, frame/label, dotted line and sentiment.
Jordgubbar - Flowers and leaves on the front, just flowers inside the card.
Bakgrundstext - text stamp in the background both on the front and inside.
Sitting Bugs - Sentiment inside.
 

For my second card I used:

New Små Etikettkids - Motif, frames and dotted line(inside the card).
New Alfabet Skrivmaskin- Gemener - In the background
Prickar - Dots stamped and fussy cut as decorations.
Ännu mer Grattis - Sentiments, all , except the upper one inside the card.
Hönsmamma - the small Hearts
Mix Tillsammans - Sentiment inside the card, upper half.
 
*****
  
Hej och trevlig Söndag!

Är ni redo för det Nya setet Små Etikettkids
Jag har nu pysslat med dem och oj va skoj jag hade!
Har ni sett så söta dem är?

Till mitt första kort har jag använt:
 
Nya Små Etikettkids - Motiv, ram/etikett, text och streckad linje.
Jordgubbar - Blommor och blad på framsidan , bara blommorna inuti.
Bakgrundstext - text stämpel i bakgrunden både på framsidan och inuti.
Sitting Bugs - Texten inuti kortet.

Till mitt andra kort har jag använt:
 
Nya Små Etikettkids - Motiv, ram/etikett, och streckad linje.
Nya Alfabet Skrivmaskin- Gemener - I bakgrunden
Prickar - Prickar stämplade och urklippta som dekoration.
Ännu mer Grattis - Alla texter utom den inuti på övre delen.
Hönsmamma - Små hjärtan
Mix Tillsammans - Texten inuti kortet, den över delen.
 
 










Thanks for visiting!
Hugs SasSa

*****

Tack för ert besök!
Kramar SasSa




Inga kommentarer: