söndag 4 september 2022

Lets talk Blue - by SasSa

Hello, hi and welcome.
Ready to talk blue?
I found the new set Blåbär to be perfect to 
hopefully cheer up someone a bit.
Are you in?

My first card (well yes there are 2, I can´t help it..).
I used:
 
Blåbär - Motif, blueberry/leaves, blueberry sprig and sentiments
 Stencil Småmönster - Pattern in the background
Korta Meddelare - Sentiment inside the card.
Bakgrundstext - In the background inside the card.

My second card.
I used:

Blåbär - Motif
The sets below are all from Meningsfullt Kit #2,
to be released later in September as singel sets.
Till Baksidan -All sentiments on the envelope
Tacksamcirkel - Circle and leaf
Rak Text med Bakgrund - The straight sentiments

*****

Hallo, Hej och välkommen.
Redo att prata om blå?
Jag fann att det nya setet Blåbär är perfekt att 
förhoppningsvis muntra upp någon lite grann.
Hänger du med?

Mitt första kort (tja jo det blir 2, kan inte hjälpa det..)
Jag använde:

Blåbär - Motiv, blåbär/löv, blåbärskvistar  och texter 
 Stencil Småmönster - Mönster i bakgrunden fram och inuti kortet
Korta Meddelare - Texten inuti kortet.
Bakgrundstext -I bakgrunden inuti kortet

Mitt andra kort.
Jag använde:

Blåbär - Motiv
Seten nedan är från  Meningsfullt Kit #2
de släpps senare i September som singel set.
Till Baksidan - Texterna på kuvertet
Tacksamcirkel - Cirkel och lövet.
Rak Text med Bakgrund - De raka texterna.











Hope that inspired a little.
Welcome back for more inspiration.
Have a great day!
 
Hugs SasSa

*****

Hoppas det inspirerade lite.
Välkommen tillbaka för mer inspiration.
Ha en härlig dag!

Kramar SasSa

Inga kommentarer: