onsdag 19 april 2023

Speciella hÄnglar - Two special cards by Anna

 Hej alla fina vänner!

Välkommen till oss här på hÄnglar & Wings idag. Jag har färglagt dom ljuvliga hÄnglarna ur setet Speciella hÄnglar och även använt texterna därifrån. Jag har använt Illustrator-pennor för min färgläggning och Distress Oxide's för min bakgrund. Pennor och Oxider  hittar ni hos CiLi in Papers.
Dom vackra vita bollstänglarna bakom min gula Speiella hÄngel är gjorda med die-setet Bollstänglar.

Ni ser också skymten av min egen personliga stämpel som du vid speciella tillfällen, som annonseras i tid, kan beställa här hos oss på hÄnglar & Wings.
Så håll utkik här på bloggen och på våra sociala media så du inte missar det.

**************************

Hi dear friends!

Welcome to us here on hÄnglar & Wings today. I've been playing around using the stamp set, Speciella hÄnglar. For my coloring I've used Illustrator Markers and for my background I've used Distress Oxide's.

Those beautiful white ball stalks are made using the die set Bollstänglar.

You also can see my personal stamp which you can order in special occasions here on hÄnglar & Wings. Stay tuned and check on our blog and social media so you don't miss out.










Tack snälla ni för idag!
**************
Thank you for today dear ones!
Kram Anna xoxo

Inga kommentarer: