söndag 20 augusti 2023

Rain? by SasSa

Hello and good day!
 
This summer has been marked by a lot of rain.
At least here where I live. 
A LOT of rain!
So I thought of cheering somebody up a little with a suitable card.
I reused the old set Regnväder.
Two beautiful motifs, two accessories and two awesome sentiments.
For my card today I used one of the motifs, 
both accessories and both sentiments.

For the background I did some mixed-media light.
Stamped with Lirare numbers, circles from Prickar
the "Rain" are Dotted Lines from Små Etikettkids and
charts from Bakgrundstext.
 
Motif colored with Distress Inks.
 -"When life gives you rainy days, 
wear cute boots and jump in the puddles" 
from Regnväder.
Cheer up - letters from the sets Alfabet Skrivmaskin and 
 
The back with a Personalized stamp and 
one of the accessories - the umbrella are from Regnväder
Lastly I made an envelope /pocket with letters from Meningsfullt 3A+ 3B.
And again the umbrella now as the letter "I" in Rain. 
 
 *****
 
Hej och god dag!
 
Denna sommar har varit märkt av en hel del regn.
Åtminstone där jag bor. 
Massa regn!!
Så jag tänkte muntra upp någon med ett passande kort.
Jag har återanvänt det gamla setet Regnväder.
Två vackra motiv, två tillbehör och två härliga texter.
Till mitt kort idag har jag använt ett av motiven, 
båda tillbehören och båda texterna.

Till bakgrunden har jag gjort lite mixed-media light.
Stämplat med Lirare siffror, cirklar från Prickar
 "Regnet" är Streckade linjer från Små Etikettkids
och tabellerna är från Bakgrundstext.
 
Motivet är färglagt med Distress Inks.
 -"When life gives you rainy days, 
wear cute boots and jump in the puddles" 
från Regnväder.
"Cheer up" - bokstäver från seten Alfabet Skrivmaskin och
 
Baksidan med en Personlig stämpel och
ett av tillbehören- paraplyet från Regnväder
Till sist gjorde jag en kuvert ficka med bokstäver från Meningsfullt 3A+ 3B.
Paraplyet igen men nu som bokstaven "I" i "Rain" (regn).  
 
 




Thanks for stopping by today!
Welcome back tomorrow for more inspriation.
Hugs SasSa

*****
 Tack för att du kikade förbi!
Välkommen tillbaka imorgon för mer inspiration.
Kramar SasSa
 ♥

Inga kommentarer: