söndag 3 mars 2024

Långa Äggjägare (Long Egg hunters) - by SasSa

Good morning and Hello!
 
Easter card making time.
Or at least Easter crafting time.
Today with NEW set Långa Äggjägare.
And I have a card and a little bag with easter goodies to show. 
For once I tried to keep it as easy as I can.
But there are still some worked elements.
 
Only additions for todays projects are 
New - Påskskoj  sentiments on the bag
Påskcirkel - the tiny eggs
Personalized stamp (Pre order period for that is now -Don´t miss it!)

Motifs are colored with Distress Ink Reinkers. 
The colored eggs are colored with Distress Watercolor Pencils.

*****

Godmorgon och Hej!

Hög tid att börja med Påskkorten.
Eller i alla fall Påskpysslet.
Idag har jag använt NYA setet Långa Äggjägare.
Och jag har ett kort och en liten påse med påskgott att visa. 
Jag en gångs skull försökte jag hålla dessa så enkla jag kan.
Men där är ändå en del arbetade element.
 
Enda tilläggen idag är 
Nya - Påskskoj texterna på påsen
 Påskcirkel - de små äggen
Personlig stämpel (Förbeställnings period är just nu - Missa inte!)

Motiven är färglagda med Distress Ink refillerna.
De färglagda äggen är färglagda med Distress Watercolor Pencils.
 








Thank you for stopping by today!
Welcome back tomorrow for more inspiration.

Hugs SasSa
 
*****
 
Tack för att du kikade in idag!
Välkommen tillbaka imorgon för mer inspiration.
 
Kramar SasSa

Inga kommentarer: