onsdag 7 augusti 2019

A birthday card by Anna

Hi dear friends!

Anna here bringing you a new happy CAS card. I've been playing with a few clear stamp set's as Små Siffror, Alfabet and Stora Siffror.
For my stamping I've used Distress Oxides.
Those dots on my background are oldies but goodies by Lisa fro my stash.
My design are inspired by a beautiful card by my dear and very talented friend Hannelie Bester. Though I made it kind of my own way, lol!

***********************************************************************************

Hej kära vänner!

Anna här för att dela med mig av ett nytt glatt CAS-kort. Jag har lekt med några olika clearstampset som Små Siffror, Alfabet och Stora Siffror.
För min stämpling har jag använt Distress Oxides.
Dom härliga prickarna på min bakgrund är gamla godingar av Lisa från mina gömmor.
Min design är inspirerad av ett så jättefint kort av min fina och otroligt duktiga vän Hannelie Bester. Jag satte ju ändå lite min egen prägel på det, hihi!






Thanks for stopping by! 

*****************************************
Tack för att ni kikade förbi! Kram Anna!

1 kommentar:

Hannelie sa...

This is beautiful Anna! So glad my card inspired you!