onsdag 29 april 2020

Butterflies - A card by Anna

Hi dear ones!

I'm back sharing another happy CAS design with you. 
This time I've used one of those beautiful butterflies from the FAB Mixed Media Fjärilar set.
My cute sentiment is picked out from the totaly adorable Svärmeri set.

My background is made using four different  Distress Oxide's as Mustard Seed, Spiced Marmalade, Abonded Coral and Wilted Violet. For applying I used Blender Brushes, so easy to get your blending good using those darlings.
You'll find both Distress Oxide's and those Blender Brushes at CiLi in Papers.
Oh, and my butterfly is stamped in black Versa Fine and heat embossed in clear embossing powder.
And those black enamels are black Nuvo Crystal Drops.

*******************************

Hej fina ni!

Jag är tillbaka med ett nytt glatt CAS-kort idag.
Den här gången har jag använt en av dom fina fjärilarna från det underbara Mixed Media Fjärilar setet. Den söta texten är tagen ur det otroligt fina setet, Svärmeri.

Min bakgrund är gjord med fyra olika Distress Oxide's, Mustard Seed, Spiced Marmalade, Abonded Coral och Wilted Violet. För att applicera har jag använt såna Blender Brushes, så lätt att få din "blending" bra med dom.
Du kan hitta både Distress Oxide's och Blender Brushes hos CiLi in Papers.
Ohh, just det min fjäril är stämplad med svart Versa Fine dyna och värme-embossad med clear embossing-pulver. Och dom svarta enamelsen är svart Nuvo Crystal Drops.





Anna xoxo

Inga kommentarer: