onsdag 8 april 2020

Grattis till en ny familjemedlem - A card by Anna

Hi sweet friends!

I'm back sharing another CAS-design with you. I've used the new set "Ullrik och Ullrika" and two older ones for my sentiment, "Mer Grattis" and "Grattiskombinationer".

I've used the little sheep stamped with a grey, Weathered Wood, Distress Oxide as my background then I stamped the big GRATTIS in teal, Peacook Feather, (also Distress Oxide). Then I stamped the smaller sentiment on top of my GRATTIS in black (VersaFine Onyx Black).

Then I finished off my card using some Nuvo Crystal Drops, Caribbean Ocean.

You find both Distress Oxide pads and Nuvo Drops in ALL the colors on Cili in Papers.

*******************************

Hej söta Ni!

Jag är tillbaka med en ny CAS-design. Jag har använt det nya setet "Ullrik och Ullrika" och två något äldre för min text, "Mer Grattis" och "Grattiskombinationer".

Jag har använt det lilla fåret, stämplat i en grå Distress Oxide, Weathered Wood, för min bakgrund sedan stämplade jag det stora GRATTIS i turkost, Peacook Feather (också Distress Oxide). Efter det stämplade jag den mindre texten uppå i svart (VersaFine Onyx Black).

Jag avslutade det hela med några Nuvo Crystal Drops, Caribbean Ocean.

Du hittar både Distress Oxides och Nuvo Drops i ALLA de färger hos CiLi in Papers.




Anna xo

Inga kommentarer: