måndag 13 juli 2020

Bising by Lisa


Hi.
Today you'll find me - Lisa in here. Inge will be back later this week.
I've made a yellow card with the Bising girl. The background matched
up perfect with my colored image. Image are cut out with Scan N Cut.
It's not showing up well, but I've put glitter on her wings.



Hejsan.
Idag hittar ni mig - Lisa här inne. Inge dyker upp senare i veckan.
Jag har gjort ett gult kort med Bising-flickan och bakgrunden matchade
verkligen perfekt med motivet. Tjejen har jag skurit ut med min Scan N Cut.
Det syns inte så jättebra, men jag har haft glitter på vingarna.







Image colored with Copic.
Motivet är färglagt med Copic.

You'll find a bunch of coloring videos at our YouTube!
Subscribe and get a notice when we upload new ones.

Du hittar flertalet färgläggningsvideos på vår YouTube!
Prenumenera och få en notis när vi laddar upp nya.


Hugs/Kram Lisa

Inga kommentarer: