onsdag 8 juli 2020

Hedvig - I'm Kind of a Big Deal

Hi lovelies!

Anna here with you sharing a happy yellow card with the super cute  Hippo, Hedvig from the new set Harry och Hedvig.
I've colored her using my brand new Illustrator markers by Spectrum Noir so please have some mercy with my coloring,lol! Again I'm a newbie and I'm super excited about to learn more about coloring using markers.

My background is made using Distress Oxides and an embossing folder by Vicki Boutin.
Also I've used a wreath made using a die by Sizzix/ Tim Holtz.

You find the markers, Distress Oxide's, embossing foldes and the die on CiLi in Papers.

**********************

Hej fina ni!

Anna här med er med ett härligt gult kort med den supersöta flodhästen Hedvig från det nya setet Harry och Hedvig.
Jag har färglagt henne med mina sprillans nya Illustrator pennor från Spectrum Noir så ha en hel massa överseende med min färgläggning, haha! Jag är än en gång nybörjare och jag är så laddad för att lära mig mer om färgläggning med pennor.

Min bakgrund är gjord med Distress Oxide's och en embossing-folder av Vicki Boutin
Jag har även använt en krans-die från Sizzix/Tim Holtz.

Du hittar pennorna, Distress Oxide's, embossing-foldern och dien hos CiLi in Papers.




Anna xo

Inga kommentarer: