fredag 4 september 2020

Happy 2nd Birthday hÄnglar & Wings! - by SasSa

 Happy 2nd Birthday hÄnglar & Wings!
 Do not miss out on the Birthday offer in the shop ends by midnight today

 *****
 
Grattis på 2 års dagen hÄnglar & Wings!
 Missa inte Födelsedags erbjudandet i shoppen gäller till midnatt ikväll. 

Clear Stamps - BUNDLE  Kalasdax + Jubileumstårta
 
I´ve made a card with the new Kalasdax set.
Used the technique No-Line coloring. 
Means that one use a very light stamp pad.
So that they do not show up so much when done coloring. 
Also used Texthjärta on the window.
 
Stamp sets used:

*****

Jag har gjort ett kort med nya Kalasdax setet.
Använt No-Line tekniken.
Betyder att man använder en väldigt ljus stämpeldyna.
Så att linjerna inte syns så mycket när man färglagt klart.
Också använt Texthjärta på fönstret.
 
Stämpel set använda:
 

Used the balloon string in the stampset to make gold lines on the white piece.
Used sewing thread to hold the balloons.
One balloon in vellum.
The background are embossed with the Party word in white. 
Colored with Distress Inks.

*****

Använt ballong snöret från setet och gjort guld linjer på den vita biten.
Sytråd att hålla ballongerna.
En ballong i vellum.
Bakgrunden har jag embossat ordet Party i vitt.
Färglagt med Distress Ink.

Close-up.
Enhanced the eyes with black and white pens and the sewing on the motif with a pencil. 
 
*****
 
Närbild
Förbättrat ögon med svart och vit penna samt de små stygnen på motivet med en stift penna.


Wish you all a very nice day!
Do not miss the offer above!
Gorgeous sets.
There are more news in the shop too
 
Hugs SasSa

*****
 
Önskar er alla en fin dag! 
Missa inte erbjudandet ovan!
Underbara set.
Finns ännu fler nyheter i shoppen också.
 
Kram SasSa
 

2 kommentarer:

www.annicaslivvidhavet.blogg.se sa...

Sååå himla gulligt kort/låda 😍
Vad är det för ask du använt?
Nu måste jag ju beställa igen 😂😂😂
/Annica

SasSa sa...

Tack Snälla Annica ❤️. Asken har jag gjort själv utav craft cardstock. Och satt "dörr" på med plast fönster. Tror det heter "Shadow box frame card" . Eller jag sökte på det och liknande kommer upp. Jag gjorde dock om måtten så det blev som jag ville ha. Hoppas det går att förstå min förklaring annars får du fråga igen 💕🤗 Kram SasSa