torsdag 17 september 2020

Some CAS inspiration by Anna

Hi lovelies!

Anna here again today, yay! :)
I've been playing around with a few set's for two different but yet CAS designs.
Hope you'll like it as much as I do :) The sets I've used are Uppish #2, Johanna och Magdalena, Svärmeri and last but not least Stora Texter #1.

I've colored my images using Spektrum Noir Illustrator markers. My background for the first card is made using Distress Oxides and alovely stencil by Simon Hurley Create. By backgrond for my second card is made using Distress Inks and Nuvo Aqua Shimmer Pen.
You find those on CiLi in Papers.

****************************


Hej alla godingar!

Anna här idag igen, Yay! :)
Jag har lekt lite med några olika set för dom här två korten.
Hoppas du kommer att gilla dom lika mycket som jag gör :) Seten jag använt är, Uppish #2, Johanna och Magdalena, Svärmeri och sist men inte minst, Stora Texter #1.

Mina motiv är färglagda med Spectrum Noir Illustrator pennor. Bakgrunden till mitt första kort är skapad med Distress Oxide's och en härlig stencil från Simon Hurley Create. Det andra kortets bakgrund har jag gjort med Distress Ink's och Nuvo Aqua Shimmer Pen.
Dessa hittar du hos CiLi in Papers.

 







Anna xo

Inga kommentarer: