fredag 29 januari 2021

I'm so glad I found you! - by Wenche

Happy Friday everyone 
Today I have made a card with this sweet girl from "Hjärtliga Vänner
The text is from "Hjärtevänner
*****
God fredag alle sammen 
I dag har jeg laget et kort med denne søte jenta fra "Hjärtliga Vänner"
Teksten er fra "Hjärtevänner"

I have colored with Promarkers
Around the edges I have used the heart branch from stencil "Blad"
*****
Jeg har fargelagt med Promarkere
Rundt kantene har jeg brukt hjertegrenen fra stensilen "Blad"

The text on the inside is from "Gert och Gertrud"
*****
Teksten på innsiden er fra "Gert och Gertrud"

The text on the back of the card is from "Handmade English"
*****
På baksiden har jeg brukt tekst fra "Handmade English"

I have used / Jeg har brukt
Stamps/Stempler:
Stencils/Stensiler:
Have a lovely day and take care !
Hugs, Wenche 
*****
Ha en fin fin dag og pass på dere selv!
Klem, Wenche 

Inga kommentarer: