torsdag 7 januari 2021

Tulips


Jeg starter året mitt med tulipaner!
Det er kanskje litt tidlig med vår,
når vi har over 1 meter med snø..
Men det er lov å drømme om vår, blomster og varme dager!
***********
I start my year with tulips!
It might be a little early to long for spring,
when we have over 1 meter with snow..
But one can dream of spring, flowers and warmer days!


Jeg brukte begge tulipanene på kortet,
de er så vakre! Jeg elsker tulipaner ♥
***********
I used both of the tulips on the card,
they are so beautiful! I love tulips ♥




Innsiden av kortet.
**********
Inside the card.


Og i dag gir jeg dere ett tilbakeblikk på ett kort jeg har vist før!
Det passer jo perfekt med ett hjertekort,
vi nærmer jo oss måneden for å sende de ♥
***********
And today I give you a retrospective on a card that I have shown before!
It is perfect with a heart card,
we are getting closer to the month to send them out ♥


Her har jeg brukt den nydelige jenta fra hjärtevänner
Du kan se hele kortet her :)

Ha en flott torsdag,
klem fra Maya
**************
Here I have used the beautiful girl from hjärtevänner
You can see the card here :)

Have a wonderful Thursday,
hugs from Maya




Stamps: hÄnglar & Wings - Tulips (Tulpan)
Sentiment: hÄnglar & Wings - Med en enkel tulipan (Tulpan), Script stamp (ATC), Grattis Script (Texthjärta), Grattis, Grattiskramar (Grattis)

Medium: Kuretake - Zig clean colours real brush
Colours: 073,230,041,044,092


 

Inga kommentarer: