lördag 29 januari 2022

February Bujo - by Maya

 

Jeg har mere bujo å vise dere :)
************
I have more bujo to show you :)


Februar tema er rosa, og hjerter!
Jeg er ikke nødvendigvis så veldig fan av Valentines,
men litt rosa skader jo ingen ;)
**************
My February theme is pink and hearts!
I am not a huge fan of Valentines,
but a wee bit of pink has never hurt anybody ;)


Her har jeg brukt Stensilen; Hjärta & Rand
og hjerter fra; Sjöfolk
********************
Here I have used the Stencil; Hjärta & Rand
and the hearts are from; Sjöfolk


Og litt mer Snail mail blir det i februar også!
Og ettersom det er ett nytt level ;)
Jeg skal prøve meg på en hvit måned når det gjelder sukker!
Jeg tar tilbake lørdagskosen!
**************
And more Snail mail in February too!
And as I enter a new level ;)
I will step up my game and add a No sugar for February!
I will take back that Saturday goodie day!


Fine fine Brevkorg passer jo på en snail mail side :)
*************
That fine letter box (Brevkorg) is perfect for my snail mail page :)



Og denne passer perfekt på en sukker-fri side!
Så bestemt skal jeg være også!!
Helt garantert ;)

Dette flotte stempelet kommer fra Människor #2 settet.

Ha en flott lørdag,
klem fra Maya
*********************
And this stamp was perfect on my No-sugar page!
I will be so determined!!
Guaranteed ;)

This stamp are from the Människor #2 set.

Have a wonderful Saturday,
hugs from Maya

 

Inga kommentarer: