onsdag 8 juni 2022

Senaste Listan - Ett uppslag i Annas Travelers Notebook

 Hej på er!


I dag bjuder jag, Anna, på lite glad inspiration.
Den kommer i form av ett uppslag i min Travelers Notebook, inte så tokigt tänker jag <3 :)

Jag har använt det nya setet Senaste Listan där jag koncentrerat mig på "Senaste Tv-Serien" som för mig är "House". Det har blivit min Go-To-serie då jag behöver varva ner och inte orkar pyssla som annars är det jag kopplar av med.

Jag har även använt några lite äldre stämpelset tillsammans med det nya.

-Planner
-Mer Rak Text

**************************

Hi everyone!

Today it's my turn sharing some happy inspiration.
It comes as a layout in my Travelers Notebook, not to bad I think <3 :)

I've used the new set Senaste Listan kombined with a few older set's.








Kram Anna xoxo

Inga kommentarer: