onsdag 30 november 2022

Tacksoppa,Vinterkramar & Ge mig Mer Jul - Two Happy cards by Anna

 Hej på er!

Anna här igen med ett kort där jag använt lite av det nya som kommit tillsammans med lite från förra och tidigare släpp, hoppas ni gillar det :)

Jag gillar ju glada färger, som ni säkert märkt, så varför inte köra med det även till ett par julkort med extra mycket tacksamhet på ;)

Stämpelset jag använt är den nya Tacksoppa och Ge mig mer Jul.
Dies ur setet Bollstänglar.

Då kör vi!

*********************************

Hi everyone!

Anna here with a card using some of the news combined with some from the last and earlier releases, I hope you'll like it :)

As you probably have noticed, I love happy colors so why not use those even on christmas cards
 with lot's of "Thanks" -"Tack" upon.

The sets I've used are the new Tacksoppa and Ge mig mer Jul.
The die cuts are from the die set Bollstänglar.

Here we go! 







Vi ses snart igen! - See you soon!

Kram Anna xoxo

Inga kommentarer: