torsdag 1 december 2022

December 1st - 2022 - Snow Angel


Hei og God Morgen!
I dag er det 1. desember og vi går inn i den koselige ventetiden til jul.
Jeg er i full gang med å lage årets julekort.
Idag viser jeg dere et blått kort med det kjempefine nye stempelet
 "Långa snöhÄnglar.
Jeg er utrolig glad i blåjulekort, så hos meg blir det mange i den fargen.

Motivet er malt på akvarellpapir med distress ink refiller.
Rundt motivet har jeg embosset snøfnugg som også finnes i stempelsettet.
Den Långa snöhÄnglaren har fått glitter på vingene, og på pelskanten på lue, jakke og bukse.

**********

Hi, and good morning!
It's the first of December today and we enter the cozy waiting period for Christmas.
I am busy making this year's Christmas card.
Today I show you a blue card with the very nice new stamp "Långa snöhÄnglar".
I am incredibly fond of blue Christmas cards, so I have many of them in that colour.

The motif is painted on watercolor paper with distress ink refills.
Around the motif I have embossed snowflakes, which are also found in 
the stamp set.
The Long SnöhÄngler has got glitter on the wings, and on the fur edge of the hat, jacket and trousers.



Produkt;

**********
Product;





Ønsker dere en fin adventstid!
Klem fra Inger Marie

**********

 Have a lovely advent season!
Hugs from Inger Marie


Inga kommentarer: