fredag 30 december 2022

Happy Friday - by Maya

 


Riktig god fredag!

Her kommer siste uka i bujoen min.
Jeg er litt imponert over meg selv,
og at jeg har klart å lage denne kalenderen gjennom ett helt år!

Det har vært en del jobb,
men samtidig har jeg hatt det veldig gøy :)
******************
Happy Friday!

Here comes the last week in my bujo.
I am a wee little impressed with my self,
and that I have manage to make the calendar through the whole year!

It has been a bit of work,
but at the same time lots of fun :)


Produkter brukt;
*************
Products used;





Rett før jul feiret vi bursdagen til Lea,
her er kortet jeg laget til henne :)
***********
Right before Christmas we celebrated Lea`s birthday,
and here is the card I made for her :)


Stempler brukt;
***********
Stamps used;

Adventskalender #3






Også har det kommet nye stempler!
Har du sett noe så herlig?!
Elsker denne jenta altså ♥

Stempler brukt;
****************
It has been a new release with stamps!
Have you seen something so lovely?!
Love this girl ♥

Stamps used;

Adventskalender #3






Ett restekort,
laget etter inspirasjon fra @scrapperypa :)
Hun hadde hengt flere tager på hverandre, og det synes jeg var så stilig!
Så måtte prøve.
**************
And then a scraps pf paper card,
made from inspiration from @scrapperypa :)
She had hung several tags on top of each other, and I thought it was cool!
So had to try it out.


Stempler brukt;
**********
Stamps used;








Ha en flott fredag,
og godt nytt år!
Klem, Maya
**************
Have a wonderful Friday,
and Happy New Year!
Hugs, Maya


 

Inga kommentarer: