onsdag 21 december 2022

December 21st - A few Chrissy CAS Cards by Anna



 Hej kära vänner!


Anna här idag igen med några sista minuten-julkort.
Tiden flyger ju iväg och vi har redan nått lucka nummer 21 i vår adventskalender.

Jag har använt mig av ett gäng härliga stämplar och dies för dom här korten.
 Jag är så glad att du är här och gör mig sällskap idag.

************************


Hi dear friends! 

Anna here again today sharing a few Christmas cards for inspiration. 
Time flies and we have already reached window no 21 on our Christmas calendar.

I've used a few different stamps and dies for these cards. 
I'm so happy that you are here joining in with me today. 


Stämplar - Stamps: 
Clear Stamps - Klappstack A7
Clear Stamps - Ge mig mer Jul
-Clear Stamps - Nissar med smällkaramell

Dies:

Dies - god jul 
Dies - God Jul-block









Ses snart igen! - See you soon!

Kram Anna xoxo

Inga kommentarer: