onsdag 25 oktober 2023

Stora hÄnglavänner - Av Anna

Hej fina ni!

Nu börjar så smått julkortstillverkningen hos många av er därute skulle jag tro.
Jag har förberett två Stora hÄnglavänner som ska få sitta på ett par av mina kommande julkort.
Har inte kommit fram till hur bakgrunden ska vara än bara, haha!
Mina tankar har gått till att använda en sida ur en gammal bok eller kanske jag gräver i alla härliga bakgrundsstämplar och stenciler från hÄnglar & Wings.
Vi får se!

Nu kör vi tycker jag. Här kommer dom, mina härliga hÄnglavänner som är färglagda med Illustrator Markers.

Ps. Ni såg väl Lisas Facebook Live igår? 
Där visar hon hela härliga julsläppet, det måste ni kika på.

*******************************************************

Hi dear ones!

Here's some inspiration for your soon to be crissy card factory.
I've been coloring the gorgeous set Stora hÄnglavänner and these two darlings will be glued on a pair of my cristmas cards as soon I know what background to use , haha!

We'll se how the will turn out.

If you missed out on Lisas Christmas release Facebook Live yesterday you'll find it here.
I promise you must see it!



Tack för att ni hälsade på! - Thanks for stopping by!

Kram Anna xoxo

Inga kommentarer: