fredag 12 juli 2019

Fun in the Sun


Hello i rutan. Detta blir mitt sista Gäst-DT kort.
Men jag är inte ledsen, utan hoppar av lycka 
då jag fått äran att inta en plats i det ordinarie design teamet 💕.
Ni kommer hitta mig här varannan fredag framöver.
TACK hÄnglar & Wings! 

Hello it's friiiday. This will be my last guest-DT card.
But I'm not sad. I'm jumping of happiness 
because I have got the honor to be on the regular Design-team 💕.
You'll find me every other friday in here for a while.
Thanks so much hÄnglar & Wings! 




Till detta kort fick jag inspiration från ett foto av några riktigt härliga orange blommor. Visste med en gång jag när såg denna söta badtjej att jag skulle använda den inspirationen till henne. 

For this card I got the inspiration from a photo of a couple of lovely orange flowers. 
I knew from the first time I saw this little one that I would use that inspiration for her. 


Badtjejen, texten BeachDay och texten på insidan kommer från de nya setet "Strandliv". 
Stolpe, skylt och texter från nya "Sittande trädgårdsflicka". 

The beachgirl, the text BeachDay and the text on the inside of the card are from the New set "Strandliv" .
Post, sign and the small texts are from the new set "Sittande trädgårdsflicka". 



Motiven är färglagda med Distress Ink. Strandbakgrunden och blommorna är handgjorda.

Images are colored with Distress Ink. The beach background and the flowers are handmade. 



Kram / Hugs  Sassa 









Inga kommentarer: