söndag 28 juli 2019

We are mermaid for each other

Today we have our guest Fabiola with us again!

For this all-sea project I used the Sjöfolk set, and for coloring I've used my loved Spectrum Noir.
I always recommend this high-quality Swedish brand that I will use until the end of my days, which is truly affordable and of a unique sweetness. They inspire me too !!!!!! Now I leave you with the photos of my card:


Idag har vi vår gäst Fabiola med oss igen!

Till det här projektet har jag använt mig av setet Sjöfolk,
och jag har färglagt med mina älskade Spectrum Noir.

Jag rekommenderar verkligen detta högkvalitativa Svenska
stämpelmärke och det är mycket prisvärda stämplar som är både unika och gulliga. Nu över till bilderna på mitt kort:








Hugs until next time / Fabiola

Inga kommentarer: