onsdag 11 september 2019

Normal People Scare Me - A card by Anna

Hi dear scrappy friends!

Anna here with you sharing some CAS love ( of course, lol!) 
Today I've been playing with the new set, Drake och Ulla.
I decided to try a different way of coloring for my image today actually it's just some random color smooshing. So much fun! The sentiment fits like perfect both for my "Drake" and for my happy coloring, agreed? 

*******************************

Hej kära scrapp vänner!

Anna här med er idag för att dela med mig av lite CAS-kärlek ( så klart, hihi!)
 Idag har jag skapat med det ny setet, Drake och Ulla.
Jag beslöt mig för att testa en lite annorlunda färgläggningsmetod idag, egentligen är det ju bara lite "random" färgsmooshning. Så kul!! Jag tycker titeln passar perfekt för mitt motiv "Drake" och även för min glada färgläggning, håller ni inte med?


My color smooshes are made using Distress Oxides on a plastick sheet and then I just add some water. Then you just smoosh your card panel in the wet color, one by one and let it dry a bit between every color "bath".

**********************************

Mina färgsmooshar är gjord med Distress Oxides på ett plastark tillsätt bara lite vatten. Sedan smooshar du bara din kortpanel i den  våta färgen, en ovh en och låt det torka något mellan varje "färgbad".





Anna xoxo