onsdag 4 september 2019

Plant Smiles, Grow Laughter, Harvest Love - A Card by Anna

Hi dear ones!

Anna here with you to share my first card using the awesome "Pure Happiness" stamps.
First out from me are the beautiful girl as well as a lovely sentiment out of the "Skördetid" set. 
I got som "fallish" feelings for this design. I think you get what i mean when you see the card :)

************************

Hej go' vänner!

Anna här med er idag för att dela med mig av mitt första kort skapat med dom fantastiska "Ren Lycka" stämplarna. Först ut från mig kommer den fina tjejen och även en härlig text från "Skördetid" setet. Jag fick lite höstfeeling när jag gjorde det här. Jag tror ni fattar vad jag menar när ni ser kortet :)


I prepared my background glueing some beautiful chipboard leafs from my stash ( got them from a sweet lady<3, you know who you are)
Then I covered the whole background using white gesso and after drying I add different color mists just randomly. After completly drying I mounted my colored cute girlie and my sentiment (stamped on vellum)

***********************

Jag förberedde min bakgrund med att limma fast några vackra chipboardlöv från mina gömmor ( fick dom av en söt dam <3, du vet vem du är)
Sedan täckte jag hela bakgrunden med vit gesso och då det torkat applicerade jag några olika colormist lite slarvigt. Sedan det torkat helt monterade jag min söta färglagda tjej och en fin text ( stämplad på vellum)






Thanks for stopping by!
Until next time! Anna xo

************************

Tack för att du kikade in här idag!
Tills vi ses nästa gång! Kram Anna

Inga kommentarer: