onsdag 22 januari 2020

Hippeligrattishurra! - a masculine CAS birthday card

Hi lovelies! 
Anna here with some new inspiration today. I've been playing with the super cool Mixed Media Människor/Humans set together with some text stamps from the Texthjärta and Mer Grattis.
 I opted for a more masculine style for this one since it's for my husband's birthday.
Shhh, don't tell him!

******************

Hej kära ni!
Anna här med lite ny inspiration idag. Jag har skapat med det supercoola setet Mixed Media Människor tillsammans med några texter ur Texthjärta och Mer Grattis.
Jag gick på en mer maskulin stil för det här kortet då det är till min makes födelsedag.
Shhh, säg inget till honom!








Here's a little step by step tutorial.

**************

Här kommer en liten bildserie/step by step tutorial.



I stamped the images in black and heat embossed them to get a barrier for my watercolring.

*******************

Jag stämplade motivet i svart och embossade för att få en barriär till min vattenfärgläggning.



I used a few green Distress Oxides, water and a brush for my coloring.

*****************

Jag använde några Distress Oxides i grönt, vatten och en pensel för min färgläggning.




I used my scissors to fussy cut my images.

*****************

Jag använde min sax för att figurklippa ut mitt motiv.



Then I prepared my background using a stencil some Distress Oxides and a blender brush.
Now it's time to put everything together!

***************

Sedan förberedde min bakgrund med en stencil, Distress Oxider och en blender brush.
Och nu är det dags att sätta ihop alltsammans!



Anna xo

Inga kommentarer: