onsdag 1 januari 2020

Some wintery CAS inspiration by Anna

Hi dear ones!

Happy New 2020 everyone! A new year with new possibilities such a great gift!
Anyway, I've got a wintery CAS card for you today. I've used the Snowflake text in swedish from the Julig Insida set. It holds not just Christmas themed sentiments but also a few beautiful just winter themed ones. So versatile and useful!

******************

Hej kära vänner! 

Gott Nytt 2020 allihop! Et nytt år med nya möjligheter, vilken fantastisk gåva!
Hursomhelst så har jag ett vintrigt CAS kort för er idag. Jag har använt Snöflingor texten på svenska från Julig Insida setet. Det innehåller inte bara juliga texter utan även några jättefina "bara" vintriga texter. Så mångsidigt och användbart!


My background is made using a stencil and some Nuvo Glacier Paste from CiLi in Papers.
Also I highly recomand to use our Snowflake stampset for this, Snöflingor Mixed Media.

*************************

Min bakgrund har jag gjort med Nuvo Glacier Paste och en stencil från CiLi in Papers.
Jag rekommenderar även, såklart, att använda vårt Snöflingor Mixed Media set.


I've heat embossed the sentiment in Fine Silver embossing powder.

**********************

Jag har embossat texten med Silver detalj embossing pulver.


Thanks for topping by! 
Anna xo

*******************

Tack för att du kikade förbi!
Kram Anna!

Inga kommentarer: