onsdag 29 januari 2020

You have to be Odd to be number One - CAS by Anna

Hi sweet friends!

Anna here again sharing another CAS design. I know Valentine's Day is soon to come and my talented teamies have shared a bunch of gorgeous "hearty" cards, yet this one isn't that hearty but still a happy one.

I've been playing around with three different sets as Mixed Media Stjärnor, Små Siffror, Stora Texter and Rakt Alfabet med Siffror. Also, as usual I've used a few Distress Oxide's for my stamping.
Hope you'll like it!

**************************

Hej kära vänner!

Anna här igen med en ny CAS-design. Jag vet att Alla hjärtans dag närmar sig och mina superduktiga teamkompisar har delat en massa alldeles underbara "hjärtiga" kort, dock är mitt inte hjärtigt alls men fortfarande ett glatt kort.

Jag har skapat med tre olika stämpelset som  Mixed Media Stjärnor, Små Siffror, Stora Texter och Rakt Alfabet med Siffror. Som så ofta har jag stämplat med ett antal olika Distress Oxider.
Hoppas du gillar det!






Anna xo

Inga kommentarer: