onsdag 27 maj 2020

Some Bunny Loves You - Kaninfamilj

Hi dear friends!

Anna here with you today sharing a card using the absolutely adorable Kaninfamilj set.
Both sentiment and image from the same set this time.
 A bit unusual for me since I often use several sets for my cards :)
Oh, I almost forgot, the clouds are from another set, hÄnglagranar.

As usual I've use Distress Oxide's for both coloring and bakground.

**********************

Hej go' vänner!

Anna här med er idag med ett kort skapat med det otroligt söta setet Kaninfamilj.
 Både text och motiv från samma set den här gången. Det är nog lite ovanligt för att vara jag då jag gärna använder flera set till mina kort :)
 Oh, jag höll på att glömma att molnen ju visst kommer från ett annat set, hÄnglagranar.
Och som vanligt har jag använt Distress Oxide's för både färgläggning och bakgrund.







Anna xo

Inga kommentarer: