måndag 1 juni 2020

Just wait - by Maya



Riktig god mandag!
Håper dere har hatt ei strålende Pinse så lang :)
Her har sola strålt fra morgen til kveld,
så jeg har fått årets første rosa hud ;)
**************
Happy Monday to you!
I hope you weekend was good :)
Here the sun has been up from early morning to late evening,
so I got this years first pink skin ;)



Dagens kort er inspiret av DT-kollega AnnaU
Hun lager de mest fantastiske CAS kort,
og de er bare så inspirerende å se!
Så jeg måtte prøve meg på noe lignende :)

Jeg startet med ett panel i hvitt,
brukte tape for å lage en hvit ramme.
Deretter valgte jeg 3 farger fra Oxides og svertet med disse.
Stemplet blomstene til slutt.

Og teksten er perfekt!
For jeg overtenker mye når jeg scrapper..
*****************
Today`s card is heavily inspired by my DT - Colleague AnnaU
She makes the most fantastic CAS cards,
and they are just so inpiring to see!
So I had to try to make something similar :)

I started out woth a white panel,
used some tape to make the white frame.
Then I selected three colours that I wanted to use.
Stamped the flowers when I was finished.

And the text is just perfect!
I then to overthink when I make cards..

      

Ha en flott mandag,
og prøv å putt inn litt kreativt gøy!
Klem, Maya
*************
Have a wondeful Monday,
and try to put in some creative fun!
Hugs, Maya




Stamps: hÄnglar & Wings - Flowers (Bollblommor)
Sentiment: hÄnglar & Wings - Just wait, so I can overthink it for a minute (Uppish #1)

Inga kommentarer: