söndag 26 februari 2023

HitOchDitHönor, av Milo

 

Jag har lekt lite med de nya stämplarna från HitOchDitHöna samt PåskCirkel. Jag har dels stämplat hönorna på brunt kraftpapper för att kunna måla med vit akvarellfärg. 

Jag har stämplat äggen och texterna på snyggt mönstrat papper. Jag har klippt ut ett par extra huvuden och lådor som jag ska använda till att bygga upp bilderna med kartong till 3D. 

♡ ♡ ♡ 

I've been playing a little with the new stamps from HitOchDitHöna and PåskCirkel. I have partly stamped the chickens on brown kraft paper to be able to paint with white watercolor paint. 

 I have stamped the eggs and the texts on nice patterned paper.  I have cut out a couple of extra heads and boxes that I will use to build up the images with cardboard for 3D. 






Tack för att du tittade.
♡ ♡ ♡ 
Thank you for looking. 
❤️
Kramar/Hugs Milo 



Inga kommentarer: