onsdag 17 maj 2023

Virka Lisa & Skrivmaskin - Slim ATC by Anna - Glädje

Hej allihopa!


Här kommer ett Slim ATC från mig. Temat jag pysslat till är "Glädje".
Som ni redan vet har jag följt chefen, Lisa, och snöat in totalt i virkningen och stickningens värld.
Garn, stickor och virknålar samt flera olika projekt  som är på gång ligger lite lagom utströsslat i vårt lilla hem, haha!

Jag behöver det kreativa på olika sätt för att må bra så då är det värt att det ibland blir lite stökigt.

Så därför valde jag stämpeln Virka Lisa tillsammans med ordet glädje från setet skrivmaskin.

Jag har stämplat med min personliga stämpel på baksidan. Dom går att beställa vid särskilda tillfällen så håll ögonen öppna.

************************

Hi dear ones!

I'm back sharing a new Slim ATC. 
Today I've been created using the word "Glädje" - "Happiness".

To crochet and knitting is pure happines for me.
I need to be creative in different ways to keep sane. So even if my home sometimes are invaded by yarn needles and hooks it's totally worth it.

So that's why I've used the set Virka Lisa and the word Glädje - Happiness from the set Skrivmaskin.

On the back ov my Slim ATC I've used my personally stamp. These can be orderd in special occasions so keep your eyes open.










Inga kommentarer: