tisdag 29 december 2020

5 projects, by Milo



Hejsan!
Jag har gjort fem olika projekt med olika stämplar.
♡ ♡ ♡ 
Hello!
I’ve made five projects with some different stamps. 


On this tag I have used tjejen och en
text från Stora VinterHänglar

♡ ♡ ♡ 

On this tag I’ve used the girl and 




På dessa ATCoins har jag använt Klädd för vinter, Påpälsat och text från KramTomtar

♡ ♡ ♡ 

On those ATCoins I’ve used Klädd för vinter, Påpälsat and text from KramTomtar.




På det här bokmärket har jag använt VinterKaniner och
text från VinterHänglar

♡ ♡ ♡ 

On this bookmark I’ve used VinterKaniner and text from VinterHänglar
 


På dessa ATC har jag använt Grantomtar.  
och text från Påpälsat

♡ ♡ ♡ 

On those ATC I’ve used Grantomtar.
and text from Påpälsat



På detta ATC har jag använt Derek från Renate och Derek och text från Gott Nytt År

♡ ♡ ♡ 

On this ATC I’ve used Derek from Renate och Derek and text from Gott Nytt År

GOTT NYTT ÅR!
HAPPY NEW YEAR! 
❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Tack för att du tittade.
♡ ♡ ♡ 
Thank you for looking. 
❤️
Kramar/Hugs Milo 

Inga kommentarer: