tisdag 8 december 2020

December 8th 2020 - By Anna

 


Hej ! Anna här med er idag med lite extra inspiration så här i adventstider. Hur som helst har jag ett par dopkort som jag gjort åt min systers barnbarn, Samuel. Jag har lekt med ett antal fina set som, VinterhÄnglar, Vinterkaniner, Välkommen Till Världen, Alfabet och Alfabet Gemener.

Till mina bakgrunder har jag använt två av våra nya stenciler, Snö & Gran och Hjärta & Rand.

*********************************************

Hi! Anna here with some extra inspiration.  Anyway I have two babtism card for my sister grand child, Samuel. Ive been playing with a few stamp sets as, VinterhÄnglarVinterkaninerVälkommen Till VärldenAlfabet and Alfabet Gemener.
For my backgrounds I've used two of our new stencils, Snö & Gran and Hjärta & Rand.







Anna xo


 

Inga kommentarer: