onsdag 16 juni 2021

Am I right or am I right? - Ett kort av Anna

  Hej go' vänner!

Ja då är det onsdag igen och med den kommer ett blogginlägg av mig, Anna .)

Idag bjuder jag på ett lite småsnorkigt kort med den härliga stämpeln Beserwisser tillsammans med hela blocket av små stämplar från setet Planner .
Jag har färglagt mitt motiv, med Illustratorpennor från Spectrum Noir och jag älskar resultatet. Bakgrunden stämplade jag med tre olika Distress Oxide's, Antique Linnen, Old Paper och Crushed Olive. 

**********************

Hi dear friends!

It's Wednesday and that means I'm the one who is up on the blog.

I will share a card filled with attitude using the cool stamp Besserwisser and the whole block of small stamps from the Planner set. I've colored my image using Illustrator markers by Spectrum Noir and I love how it turned out. I've stamped my background  using three different colors of Distress Oxide's, Antique Linnen, Old Paper and Crushed Olive.  






Material:

Anna xo

Inga kommentarer: