söndag 20 juni 2021

Guest Designer Ellenor Emilsson

 Today we introduce another fantastic Guest Designer here at hÄnglar & Wings blog.
We say Hi to Ellenor Emilsson!

-----
Hi.
My name is Ellenor and live in Västerås -Sweden.
My interest for making cards started for about 8 years ago. 
I had only intended to make a few personal Christmas cards for my friends, 
but it turned out to be a little more than that 😊.
I have gone through many styles and I think I have found the one that suits me best, 
CAS - clean and simple.
When I color, I usually choose Distress Inks or Distress Markers. 
 
-----
Ellenor have used the set Kattungar
and sentiments are from Rak Text.
You can follow and/or see more of Ellenor´s projects at her Instagram @e_emilsson
 
*****

Idag intruducerar vi ytterligare en fantastisk Gäst designer här i hÄnglar & Wings bloggen.
Vi säger Hej till Ellenor Emilsson!
 -----
Hej.
Jag heter Ellenor och bor i Västerås. 
Mitt intresse för att tillverka kort började för ca 8 år sedan, 
hade då endast tänkt göra några personliga julkort till mina vänner, 
men det blir lite mer än så 😊
Jag har gått igenom många stilar jag tror jag har hittat den som passar mig bäst, 
CAS - clean and simple.
Och när jag färglägger är väljer jag oftast Distress Inks eller Distress Markers.
 
 -----
Ellenor har använt setet Kattungar
och texterna är från Rak Text
Du kan följa och/eller se mer av Ellenors alster på hennes Instagram @e_emilsson
 





A Big thank you to Ellenor for the sweet, sweet cards! 
Thank you all for stopping by.
Have a nice day and welcome back!

*****

Ett Stort Tack till Ellenor för de ljuvliga korten!
Tack till dig för att du kikade förbi.
Ha en fin dag och välkommen tillbaka!

Inga kommentarer: