tisdag 29 juni 2021

You make me smile - by Guest Designer Elin

Riktig god tirsdag til dere :)
Her kommer ett nytt kort fra vår gjestedesigner; Elin ♥
Dere kan se mer av hennes papirkunst i bloggen hennes, og på instagram :)
**************
Happy Tuesday to you :)
Here comes another card from our Guest Designer; Elin ♥
You can se more of her paper art at her blog, and on her Instagram :)






You make me smile -
motivet er farget med Copics og klippet ut.
Kortet er et standard 4 1/4 x 5 1/2"-kort med toppbrett,
laget av Stamper's Select White kartong.
Jeg har brukt kartong fra Maja Design (Shades of Denim - Aqua) til det turkise panelet på kortet mitt. Jeg brukte en die som lager detaljert mønster i bakgrunnen, så en die til å lage kanten med juksesøm rundt.
Panelet er limt på kortbasen med litt dimensjon bak.
Teksten fra stempelsettet er stemplet med Audrey Blue blekk på en billett jeg har stanset ut med en die.
Både billetten og den lille jenta er limt på kortet med 3D-teip for dimensjon.
Pyntet veldig enkelt med et par paljetter på billetten,
her ville jeg ha fokus på jenta :)  

Takk for at jeg fikk muligheten til å være gjestedesigner :)  

Elin :) 
*************
You make me smile - 
the motive is coloured with Copics and cut out.
The card is a standard 4 1/4 x 1 1/2" card with the fold on the top,
made out of Stamper`s Select White cardstock.
I have used cardstock from Maja Design (Shades of Denim - Aqua) for the turquoise panel on my card.
I used a die that made a pattern in the background, then a die for the faux stitch on the edges. 
The panel was glued to the card base with some dimension.
The text from the stamp set is stamped with Audrey Blue ink on to a ticket that I have cut out from a die.
The ticket and the girl are glued on to with 3D - tape for dimension.
Decoreted very simple with some sequins on to the ticket,
here I wanted the focus to be on the girl :)

Thank you for the opportunity to be a Guest Designer :)

Elin :)


 

Inga kommentarer: