onsdag 23 juni 2021

Bagare & Stora Texter #4 - Två kort av Anna

  Hej go' vänner!

Ja då är det onsdag igen och med den kommer ett blogginlägg av mig, Anna .)

Idag bjuder jag på två födelswedagskort.
Jag har färglagt mina motiv från setet Bagare med Illustratorpennor från Spectrum Noir. Den stora texten kommer ur setet, Stora Texter #4, och den stämplade jag med tre olika rosa Distress Oxide's, Festive Berries, Picked Raspberries och Kitch Flamingo. Den mindre texten kommer från Bagaresetet.
Stencil, Kvadrat och Cirkel ihop med Glacier Paste.


**********************

Hi dear friends!

It's Wednesday and that means I'm the one who is up on the blog.

I will share a card filled with birthday feelings. I've colored my images from the set Bagare using Illustrator markers by Spectrum Noir . My big sentiment comes from the set, Stora Texter #4 and I've stamped it using three different Distress Oxide's, Festive Berries, Picked Raspberries and Kitch Flamingo. The smaller sentiment comes from the set Bagare.
Stencil, Kvadrat och Cirkel combined with Glacier Paste.






Kram Anna

Inga kommentarer: