onsdag 16 februari 2022

Korta Meddelare - Två Mixed Media-kort av Anna

 


 Hej alla fina!

Anna med er här idag!
Jag har färglagt dom fina figurerna från setet Korta Meddelare och kombinerat ihop en texter från seten Kramcirkel och Året runt Mix.

Bakgrunden är gjord på våra Tags, den större modellen. Jag hade använt upp överbliven färg med den så den fanns redan. Stencilerna som jag använde då är Fyrverkeri och så Småmönster. Som lite extra piff embossade jag blommorna ur setet Blomsterstänglar i vitt, klippte ut och lade in bakom min tjej. Killen fick utstansade grenar bakom sig istället.

******************

Hi dear ones!

Anna here with you today!
I've been coloring the sweet images from the sets Korta Meddelare combined with a few phrases from the sets Kramcirkel and Året runt Mix.

The background are made on our Tags, the bigger one. I've used it to take care of left over acrylics so that was already done. The stencils I've used are Fyrverkeri and Småmönster.
As some extra I heat embossed the flowers from the set Blomsterstänglar using white powder, fussy cut them and backed my girl using them. The boy had a few die cut branches behind him.







Tack för idag - Thanks for today

Kram Anna xoxo

Inga kommentarer: