lördag 12 februari 2022

Små PälshÄnglar - Lite Extra Lördagsinspiration

  Hi lovely Satur-day!

Today one or more from our team have some extra inspiration for you.  YEAH!
The joy grows when sharing.

Hej underbara lör-dag!
Idag har en eller flera ur vårt team lite extra inspiration till dig. HURRA!
Delad glädje är dubbel glädje ni vet...

*****************

Hej på er!

I dag bjuder jag, Anna, på lite glad inspiration.
Den kommer i form av två julkort så här i mitten av februari, inte så tokigt tänker jag <3 :)
Det är nämligen så att jag utmanar mig själv att göra, gärna, ett julkort i veckan fram till december. Då inbillar jag mig att jag borde ha fått ihop ett bra gäng så jag bara kan njuuuta av att pyssla dom julkort jag verkligen vill kommande december :) 
Någon som vill hänga på? 

Stämpelseten jag använt här är Små PälshÄnglar och för texterna Vintermix och även Julcirkel.

**************************

Hi everyone!

Today it's my turn sharing some happy inspiration.
It comes as two Christmas Cards right in the middle of February, a bit crazy but pretty smart because then you'll have a bunch of crissy cards when next December is here <3 :)

The stamp sets I've used are Små PälshÄnglar as well as Vintermix and Julcirkel.








Anna xoxo




**********************
❤❤❤

Please come back and visit us again.
There is always something new to see in here.

Välkommen åter - det finns alltid något nytt
här inne att inspireras av.

Inga kommentarer: