tisdag 8 februari 2022

Långa Vardagshänglar - av Marte @somlelitt

 Hei

 I dag har jeg ikke et kort å dele, men en teknikk jeg er veldig glad i. Å gi stemplene detaljer i mønsterark er så enkelt og virkningsfullt, og gir et hav av muligheter. 

Jeg har laget to versjoner av det samme stempelet fra settet Långa Vardagshänglar

Følg gjerne min enkle «steg-for-steg» om du vil teste selv. 

🌸

Hi

Today I’m not showing a card, but one of my favourite techniques. To paper-piece the stamps gives you a whole world of variety, and it is very effective. 

I have made two versions of the same stamp from the set 

Långa Vardagshänglar 

Here is a simple «step-by-step» guide: 






Om du ble inspirert til å teste ut selv, blir jeg glad om du tagger @hanglarwings i din post på Instagram, så jeg får muligheten til å se. 
🌸
If you were inspired to give this technique a try, please tag @hanglarwings in your Instagram post, for me to see

Xx Marte @somlelitt 


Inga kommentarer: