torsdag 4 april 2024

Brevskrivare by Guest designer Heidi

I April vil vi ha en ny fantastisk flink 
gjestedesigner med oss hos her hos Hänglarwings.
Her kommer en introduksjon av henne❤️
*******
In April we will have a great new 
guestdesigner with us here at Hänglarwings.
Here come an introduction of her❤️


Heidi heter jeg og kommer fra den vakre byen Bergen 
mellom de syv fjell
Noe av det kjekkeste jeg vet er å sitte på hobbyrommet mitt og lage ting i papir! 
Det å finne fram farger, stemple opp et motiv og se at det får mere liv mens man fargelegger gir meg masse glede! 
Også er det jo så fint å kunne glede noen 
med det man lager! 
Hänglar stemplene har alltid vært favoritten min så når jeg ble spurt om å være gjeste designer ble jeg hoppende glad!
Håper dere liker det jeg har laget.
********
My name is Heidi and I came from 
the beautiful town Bergen.
To sit in my craftroom
and create beautiful things of paper gives me a lot of pleasure!
What I like most is to find my colourpencils, 
stamps up lovely motif
and see how the motif comes a live. It give me so much joy!
To create something and give it to other people 
is a lovely feeling.
Hänglar stamps has always been my favorit stamp motif, 
so when i was asked to be a guest designer,
 I was so happy!
I hope you like what I have created
and hopefully find some inspiration. 


Her har jeg stanset ut noen små gavebokser i kraftkartong 
og pyntet med mønsterark og litt grov hyssing!
 Selve motivene er malt med Soft pastell fra Rembrand som jeg blander ut med litt vann.

Produkt

*********
I have punched out some small gift boxes in craft 
and i have decorated them with lovely paper
and some hemp string
The motif is painted with soft pastel from Rembrand that I have use with some water.

Product




Ønsker dere en fin dag !
Klem fra Heidi
**********
Wish you a lovely day!
Hugs from Heidi


Inga kommentarer: