söndag 14 april 2024

Taggad att plantera? av SasSa

 God morgon och Hej!

Idag blir det ett Min Trädgård och Långa Taggare kort.
Motivet är från Långa Taggare och texter från Min Trädgård.
Rosa tags är från 2advent i Adventskalendern 2023 
och texten på den ena är från setet Mirakel
Blommor från Jordgubbar och blad från Rosor.
Har gjort fickor på insidan till frön och planteringspinnar. 
Som jag gjort med en av stämplarna i setet Min Trädgård.
"Till Din" på insidan är med Alfabet Gardenia.
Till sist, baksidan med en personlig stämpel och en text från Till Baksidan.

*****

 Good morning and Hello!

Today I have a Min Trädgård and Långa Taggare card.
Motif from Långa Taggare and sentiments from Min Trädgård.
and sentiment on one of them from set Mirakel
Flowers from Jordgubbar and leaves from Rosor.
Have made pockets on the inside for seeds and plant sticks.
That I made with one of the stamps in the Min Trädgård.
"Till Din" on the inside with Alfabet Gardenia.
Lastly on the back, a personalized stamp and one of the stamps from Till Baksidan.
 
 







 
 Tack för att du kikade in idag.
Välkommen tillbaka imorgon för mer inspiration.
Ha en fin söndag!
 
Kramar SasSa 
 
*****
 
Thanks for stopping by today.
Welcome back tomorrow for more inspiration.
Have a nice Sunday!
 
Hugs SasSa
 ♥

Inga kommentarer: