onsdag 23 oktober 2019

Christmas cards using Granar

Hi everyone!

Anna here with you sharing some lovely CAS inspiration.
This time I've been playing with the brand new Mixed Media clear stamp set, Granar. I'm in love, totally! I just couldn't stop myself from stamping so it ended up with not one but four different cards in four different tones of colors.
Also I've used a few sentiments out of some of the new Ren Lycka 2 kit.
I hope you will like them a mush as I do!

*********************************

Hej allihop!

Anna här med er med lit ny härlig CAS inspiration.
Den här gången har jag lekt loss med det helt nya Mixed Media clearstamp setet, Granar. Jag är helt såld! Jag kunde knappt hejda mig  i stämplandet så det hela slutade med inte bara ett kort utan fyra olika kort i fyra olika färgtoner.
Jag har även använt några texter från det ny Ren Lycka 2 kitet.
Jag hoppas du kommer att gilla dom lika mycket som jag gör!







This sentiment is out of the Granar set.

*****************

Den här texten kommer från setet Granar.




As well is this one too.

**************************

Så gör även den här.




This one is out of the Pyntande Tomtar ( by Ren Lycka 2) set.

**************************

Den här kommer från Pyntande Tomtar ( ur Ren Lycka 2) setet.




This sentiment is a combo of  the Väntande Tomtar and Pyntande Tomtar ( by Ren Lycka 2) sets.

************************

Den här texten är en kombo av Väntande Tomtar och Pyntande Tomtar ( ur Ren Lycka 2).



And there you have it! 
Now it's your turn to play with your stamps and colors.
Happy Crafting! Anna xo

*************************

Ja det var vad jag hade att bjuda på idag!
Nu är det din tur att leka med dina stämplar och färger.
Ha en härlig pysselstund! Kram Anna

Inga kommentarer: